8 Popularnie zwana terapią łączoną lub kombinowaną. To zabieg, który łączy ze sobą równocześnie dwa różne bodźce fizykalne. W trakcie terapii generowane są fale ultradźwiękowe w połączeniu z jednym z zabiegów elektroterapii. Umożliwia to uzyskanie większego działania przeciwbólowego i rozluźniającego. Podczas ich zastosowania dochodzi do lepszego ukrwienia tkanek, a efekty lecznicze terapii są przyspieszone.

WSKAZANIA: choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa, m.in. lumbago, rwa kulszowa, rwa barkowa, dyskopatia, ostroga piętowa, halluksy, stany zapalne mięśni, ścięgien, stany pourazowe: zwichnięcia, skręcenia, stłuczenia, krwiaki, łokieć tenisisty, łokieć golfisty, zespół bolesnego barku, kanału nadgarstka, blizny po zabiegach, urazach, choroba zwyrodnieniowa stawów kończyn górnej i dolnej, choroba reumatyczna, nerwoból nerwu trójdzielnego, nerwobóle znanego pochodzenia, zwapnienia i uszkodzenia tkanek miękkich, przykurcze, miopatie, tendopatie, artrozy, zapalenie kaletki, torebki stawowej, mięśni, pochewek ścięgnistych, stany przeciążeniowe, pooperacyjne, po udarze, utrudniony zrost kości, zapalenia okołostawowe, zaburzenia krążenia obwodowego

PRZECIWWSKAZANIA: stany zapalne na skórze, znamiona, rany, nerwobóle nieznanego pochodzenia, skazy krwotoczne, metalowe i niemetalowe ciała obce, rozrusznik serca, implanty, elektroniczne, nowotwory, ciąża, ostre procesy zapalne, gorączka, niewydolność krążenia, zakrzepowe zapalenia żył, arytmia, rozszerzenia oskrzeli, gruźlica.