16 Nowoczesne urządzenie stworzone do zwalczania przewlekłego bólu związanego z aparatem mięśniowo-szkieletowym. Stosowany w ortopedii, rehabilitacji i medycynie sportowej. Terapia wykorzystuje lecznicze cechy fali akustycznej tj. wysokie skokowe ciśnienie uwalniane w bardzo krótkim czasie. Dzięki penetracji fal w głąb ciała terapia ta jest skuteczna w leczeniu procesów chorobowych w tkankach powierzchownych jak i głębokich. Efektem terapii jest eliminacja bólu, przyspieszenie gojenia i przywracanie mobilności.

Działa:
ukrwiennie – polepsza metabolizm tkanek
regeneracyjnie – zwiększa produkcję kolagenu
relaksacyjnie – zmniejsza napięcie mięśni.

WSKAZANIA: bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa, stany bólowe okolicy barku, bóle po wewnętrznej stronie nadgarstka, łokieć tenisisty, łokieć golfisty (zapalenie nadkłykcia), wyrośla kostne (stawy dłoni) w chorobie zwyrodnieniowej I stopnia, bóle w okolicy pachwiny, zapalenie kaletki, bóle w przyczepach ścięgna udowego, ścięgna Achillesa, ból ścięgien rzepki (kolano skoczka), zespół mięśnia piszczelowego przedniego, ostroga piętowa, przewlekłe entezopatie, występowanie miejsc wzmożonego napięcia mięśniowego (punktów spustowych)

PRZECIWWSKAZANIA: zakrzepica, zaburzenia krzepnięcia krwi i stosowanie leków p/zakrzepowych, ciąża, choroba nowotworowa, ostre stany zapalne, ostre stany pourazowe, miejsca w pobliżu dużych nerwów, naczyń, rdzenia kręgowego i głowy, osteoporoza, rozrusznik serca, proteza cementowa, miejscowo polipy, leczenie kortykosteroidami, nieprawidłowości chrząstki wzrostowej u dzieci