Zabieg w trakcie którego wytwarzane jest skoncentrowane, wysoko-indukcyjne (2,5 T) i pulsacyjne pole magnetyczne, które w przeciwieństwie do klasycznej magnetoterapii jest wyraźnie odczuwalne dla pacjenta. Urządzenie pozwala na precyzyjne przyłożenie pola magnetycznego w wyznaczonym obszarze zabiegowym, które przenika warstwy odzieży i powierzchownych tkanek ciała pozwalając na stymulację głębszych obszarów (nawet 10 cm w głąb tkanek). Dzięki stymulacji magnetycznej pobudzamy organizm do rozpoczęcia procesów naprawczych, a efekt terapeutyczny (leczniczy) często jest natychmiastowy. Zastosowanie w rehabilitacji, medycynie sportowej, ortopedii, neurologii, urologii.

Wskazania: schorzenia kręgosłupa: ból odcinka szyjnego, krzyżowo-lędźwiowego, rwa kulszowa, rozszczep kręgosłupa tylny, zmiany zwyrodnieniowe kręgów, uszkodzenie nerwów obwodowych, zwyrodnienia stawów, RZS, zamrożony bark, rehabilitacja sportowa, osłabienie, zanik mięśni.

Przeciwwskazania: podwyższona temperatura ciała, ciąża, okres karmienia piersią, nowotwory, niewydolność układu krążenia, rozrusznik serca, aparaty słuchowe, pompy insulinowe, pompy leków, implanty metalowe.